شماره جدید فصلنامه رود

معرفی مجله رود

رود نشریه ویژه معرفی کتاب و ترویج کتابخوانی است. 

این شماره در قطع رقعی (۱۴/۵در ۲۱) اما با همان هنرمندی شماره‌های قبل که رحلی بود چاپ و انتشار یافته است. البته من این قطع را بیشتر می‌پسندم، خوش دست است، مخصوصا برای مطالعه در مترو، اتوبوس و ماشین  و در هر قفسه و کتابخانه‌ای خوش‌ نشین است.

رود نشریه‌ای است که به شکلی حرفه‌ای صرفا به معرفی کتاب می‌پردازد و در این شماره ۲۰۷ عنوان کتاب در موضوعات مختلف به شکل کوتاه و بلند معرفی شده است.

یک راهنمای خوب برای همه اهالی کتاب، که بدانند چه کتابهای خوبی منتشر شده تا انتخابی هدفمند و حرفه‌ای داشته باشند. 

به نظر من همه ویزیتورهای کتاب، کتابفروشها و وب سایتهای فروش کتاب و همه کتابخوانها در همه سنین، البته آنها که حرفه‌ای کتاب می‌خوانند و می‌دانند که نباید هر کتابی را خواند، باید قبل خرید رود را بخوانند. 

ای کاش رود با حمایت من و شمای کتابخوان آنقدر خروشان شود، که بتواند به موقع دربیاید و تاخیر در انتشار نداشته باشد. 

در این شماره به مناسبت سی سال انتشار فصلنامه خوب مترجم، بخشی به «مروری بر فصلنامه مترجم» اختصاص یافته که خواندنی است.

بخش رود سنگ -که به معرفی کتابهایی می‌پردازد که مدت زیادی از چاپشان گذشته – در این شماره فوق العاده خواندی است. معرفی کتاب «مرگ من روزی فراخواهد رسید» که مجموعه‌ای از نمونه‌های آثار شاعران آلمان در نیمه اول قرن بیستم به قلم فروغ فرخزاد است به معرفی خانم دکتر مریم مشرف و کتاب اسلام در ایران ایلیا پاولویچ پطروشفسکی با ترجمه کریم کشاورز و با معرفی استاد هوشنگ رهنما فوق‌العاده خواندنی است. 

رودبار هم مروری بر داستان‌های علی خدایی است که انتخابی فوق‌العاده و دلنشین است. داستانهایی از جنس زندگی و در امتداد زندگی بر بستر رودی زاینده

دستمریزاد به خانم دکتر مهری بهفر و همکارانش که شماره دیگری از مجله ارزنده رود را جاری و اهالی کتاب را سیراب نمودند. 

پی‌نوشت: 

برای حمایت هرچه بیشتر و بهتر، رود را از طریق کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور خواستگار شوید.

دیدگاه‌ها غیرفعال است!